برگزاری جشن «آینده از آن توست» در منطقه ۱۰

عربلو معاون امور اجتمتعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از دختران منطقه ۱۰به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر که در مجتمع شهید غنی‌پور برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ اسماعیل عربلو گفت: به همت اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ، مدیریت فرهنگی و فرمانده های حوزه بسیج خواهران سطح منطقه، روز گذشته جشن ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با شعار «آینده از آن توست» با حضور شهردار و ۵۰۰ نفر از دختران منطقه برگزار شد.

وی افزود: رونمایی از گروه سرود منطقه، مداحی، وکال‌خوانی، نقاله‌خوانی خواهر و برادری، سرود دخترانه از ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

عربلو بیان کرد: در حاشیه این مراسم بازارچه دست‌آفرینی مادرانه و دخترانه و کارگاه تربیت فرزند برپا شد و از ۳۰ مقام‌دار دختر حوزه‌های علمی، پژوهشی و ورزشی منطقه تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: اهتزاز پرچم متبرک به نام امام رضا(ع) توسط خادمان رضوی و ویزیت رایگان درمانی که تیم پزشکی همگی دختر بودند از جمله ویژه برنامه‌های این جشن بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی افزود: در پایان برنامه خادمان رضوی با توزیع شربت و شیرینی از شرکت‌کنندگان در جشن پذیرایی کردند و به تمام دختران شرکت کننده پیکسل و جاسوئیچی مزین به شعار «آینده از آن توست» هدیه داده شد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 36989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =