برگزاری نشست هم اندیشی ساماندهی بساط گستران منطقه ۱۵

نشست هم اندیشی ساماندهی بساط گستران منطقه ۱۵ با هدف بررسی روند ساماندهی بساط گستران و وانت بارهای خیابان شهرزاد و ۲۰ متریافسریه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر این نشست با حضور محمد شیری شهردار منطقه۱۵، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان برگزار شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در ابتدای جلسه با تشریح وضعیت فعلی این دو محور و اقدامات سنوات پیشین شهرداری منطقه برای ساماندهی آن‌ها اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است اما لازم است تا با انجام بررسی های بیش تر، اقدامات کارشناسانه تری انجام دهیم.

وی افزود: همکاری با واحدهای دیگری نظیر شرکت ساماندهی و شرکت شهربان و حریم‌بان می تواند در حل مساله این دو محور مفید باشد، به همین دلیل ما خواهان تقویت این همکاری ها هستیم.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز در این نشست با تاکید بر این که ساماندهی این دو محور یکی از درخواست های پرتکرار شهروندان در منطقه ۱۵ است تصریح کرد: اقداماتی که تاکنون در راستای ساماندهی این دو محدوده انجام شده قابل تقدیر است اما نیاز به هماهنگی بیشتر برای رفع کامل مشکل وجود دارد.

وی با بیان این که وضعیت این منطقه ماه هاست که به طور مستمر ارزیابی شده است گفت: نقاطی به عنوان محل استقرار دستفروشان و وانت بارها درنظر گرفته شده که باید بررسی های بیشتری درباره آن انجام شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: جایه جایی و ساماندهی دستفروشان در نقطه انتخابی باید در شرایط و به شکلی انجام شودکه مکان های قبلی دوباره توسط افراد دیگر دایر نشود و مزاحمت های شهری توسط افراد جدید ادامه پیدا نکند.

بر اساس این گزارش؛ پس از پایان این نشست، اعضای حاضر در نشست به همراه مدیران منطقه از محور های شهرزاد و ۲۰ متری افسریه و همچنین مکان های مورد نظر برای استقرار دستفروشان بازدید و نقطه نظرات خود را برای شکل اجرای پروژه طرح کردند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: 36990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =