اولویت‌ معاونت امور مناطق در سال جاری

نشست شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق با محوریت موضوعات خدمات شهری و نگهداشت شهر در محل معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار گردید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق معاون شهردار تهران ضمن تأکید بر افزایش خدمت رسانی در حوزه های نگهداشتی شهر از لزوم پیگیری ویژه مباحث مالی پیمانکاران و نظارت مستمر بر عملکرد حوزه خدمات شهری مناطق خصوصاً در مباحث پسماند خبر داد و گفت: مناطق ۲۲ گانه موظف هستند باتوجه به برنامه های ارائه شده در سال ۱۴۰۲ تمام همت خود را در جهت ارتقاء وضعیت نگهداشتی شهر به کار گیرند.

عباس شعبانی ضمن ارائه پیشنهادات جدید در خصوص ارزیابی ویژه عملکردی مناطق و تقدیر از زحمات همکاران پر تلاش حوزه های خدمت رسان، از برنامه های جدید این معاونت در جهت ارتقاء وضعیت نگهداشت شهر تهران در راستای خدمت رسانی بهتر خبرداد.

معاون شهردار تهران در ادامه با اولویت بخشیدن به پیگیری موضوعات مربوط به تغییر صورت وضعیت های مربوط به پیمانکاران حوزه های خدمات شهری حق مسئول و کارکنان مجموعه را یک حق دوجانبه دانست و افزود: هرگونه مطالبه گری در خصوص ارتقاء وضعیت نگهداشت شهر باید در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد و در این راستا پیگیری و حصول نتیجه پیام های مردمی را اولویت شهرداران مناطق و نواحی دانست.

براساس این گزارش در انتهای این نشست شهرداران مناطق پیشنهاداتی را در خصوص موضوعات حقوقی و مالی مربوط به سیاست گذاری در واحدهای ستادی که به عملکرد بهتر مناطق در حوزه های خدمت رسانی به شهر و شهروندان منجر خواهد شد، مطرح کردند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 36998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زهراابطحی ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      لطفا اجازه بدیدمیوه فروشی های شهرداری از۶صبح فروش داشته باشن ماکه سحرخیزی اجازه خریدبه مانمیدن تاساعت ۸