آتش‌سوزی یک ساختمان ۴طبقه در محله مرتضی‌گرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان ۴طبقه در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۹:۲۰ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان  واقع در بزرگراه آزادگان محله مرتضی گرد، خیابان ولیعصر یکم اعلام می شود که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می شوند.

آتش‌سوزی یک ساختمان ۴طبقه در محله مرتضی‌گرد

وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان ۴ طبقه بود؛ یک طبقه همکف و سه طبقه مسکونی بالا، در طبقه همکف یک مغازه حدود ۸۰ متری بود که محل تولید، نگهداری و فروش ابر، اسفناج و تشک بود و حجم زیادی از این وسایل وجود داشت که کاملا شعله ور بود.

وی ادامه داد: آتش از در مغازه بیرون زده بود و از طریق پنجره های بالایی به طبقه بالا که مسکونی بود، سرایت کرده بود. نیمی از طبقه اول که مسکونی بود شعله ور شده بود و به طبقه دوم هم آتش ورود کرده بود و با همین سرعت در حال پیشروی بود که آتش نشانان عملیات خود را با سرعت آغاز کردند، در قسمت پشتی این ساختمان یک محل پارک خودروها وجود داشت که از سرایت آتش به اطراف این ساختمان ها جلوگیری شد.

ملکی خاطرنشان کرد: چند نفری در ساختمان حضور داشتند که قبل از حضور آتش نشانان از محل حادثه خارج شده بودند و تلفات جانی نداشتیم،  آتش به سرعت خاموش و گسترش بیشتر به اطراف جلوگیری شد و در ساعت ۱۱:۱۵  دقیقه عملیات به اتمام رسید.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 36999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =