رفت‌وروب معابر بلافاصله پس از پایان مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: استقبال مردم از مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی فراتر از تصور ما بود.

حسین نظری در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص اقدامات معاونت خدمات شهری برای این مراسم اظهار کرد: برای برگزاری اجتماعات بزرگ در شهر تهران به ویژه برنامه هایی مانند میلاد امام رضا (ع)، شهرداری تهران بر حسب وظایف ذاتی خود همیشه ایجاد بستر و شرایط لازم برای حضور مردم را به عهده دارد.

وی ادامه داد: در اجتماعات مختلف و برای تسهیل تردد مردم شهرداری وظایف خود را باید انجام دهد، اما در اینگونه مراسم بزرگ شرایط باید از چند روز قبل از مراسم فراهم شود. بر همین اساس، از آن جا که  میدان خراسان از میادین قدیمی شهر است و از نظر استعداد عمرانی و زیرساختی شاید آمادگی چنین جمعیتی و استقبال پرشور را نداشت باید از چند روز قبل این ظرفیت را فراهم می کردیم. 

وی افزود: اقداماتی در خصوص پوشش انهار، آمادگی میدانی از بعد رفع مزاحمت ها و فراهم کردن شرایط برای تردد و تراکم جمعیت انجام شد و در بحث  داربست ها و پذیرایی مردم، نورآرایی و روشنایی مراسم ، حضور به موقع کارگران خدمات شهری برای رفت و روب قبل و بعد از مراسم و گل آرایی و بحث فضای سبز خیابان های اطراف محل برگزاری و میدان خراسان از سوی شهرداری انجام شد.

نظری با بیان اینکه در اینگونه مراسمات علاوه‌ بر خدمات شهرداری، مشارکت های مردمی هم به کمک می آید که باعث رونق برنامه ها می شود، ادامه داد: استقبال بسیار خوب بوده و بنده شاهد بودم چند ساعت قبل از شروع مراسم مردم در محل حضور داشتند و استقبال به حدی بود که اعلام کردیم از تراکم بیشتر در میدان جلوگیری شود تا ازدحام باعث آزار مردم نشود، در مجموع استقبال مردم بیش از انتظار ما بوده است.

معاون شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در بحث رفت و روب بعد از مراسم استقرار نیروها طوری است که این کار چندان طول نمی کشد و در حدود یک ساعت بعد از مراسم رفت و روب انجام می شود و قطعا محل مراسم برای فردا شرایط کاملا عادی خواهد داشت.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
کد خبر: 37016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =