با حضور ۷ کشور؛ نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در شهرآفتاب افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران با حضور شرکت هایی از ایران و ۷ کشور دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با حضور رضا محتشمی‌پور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، مصطفی طاهری رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی، محمدرضا بهرامن» ریس خانه معدن ایران و اعضای انجمن سنگ تزئینی ایران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،این نمایشگاه از امروز هشتم خرداد تا ۱۲ خرداد میزبان متخصصان و علاقه مند به این حوزه صنعتی خواهد بود و در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت ایرانی با مشارکت ۷ کشور دیگر به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود پرداختند.

در حاشیه این مراسم رضا محتشمی پور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با بیان اینکه ظرفیت ارزآوری صنعت سنگ بالغ بر ۴/۵ میلیارد دلار در سال است گفت: صنعت سنگ های تزئینی در کشور در سال‌های گذشته سهمش در سبد صادرات کاهش پیدا کرده است اما با اقداماتی نظیر آموزش، توسعه شبکه‌های بازاریابی و همچنین اصلاح در برخی از مقررات که محدود کننده صادرات است می‌توان رونق صادرات را بهبود بخشید.

او در خصوص ظرفیت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: فضای مفید و امکانات موجود در نمایشگاه نشان از تلاش مدیران این مجموعه برای برگزاری بهترین اتفاق در حوزه سنگ است و زیرساخت های لازم و کافی برای برگزارکنندگان در نظر گرفته شده است.

مهرشاد معاون نمایشگاهی شهرآفتاب با بیان اینکه نمایشگاه سنگ برای اولین بار در شهرآفتاب برگزار می‌شود گفت: تلاش‌های زیادی برای محیا کردن امکانات برای تجار و صنعتگران در این حوزه تأمین شده است و نمایشگاه با داشتن فضای مناسب و استاندارد میزبان چنین رویدادی بزرگ بوده است.

او در پایان گفت: به واسطه نزدیکی نمایشگاه به منطقه صنعتی شمس آباد،  فرودگاه امام خمینی ره و وجود فضای مناسب برای پارک ماشین رضایتمندی را برای مخاطبین بوجود آورده است و مهمترین اراده مدیران نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب رقابت از طریق ارتقای کیفیت می باشد.

گفتنی است نمایشگاه سنگ های ساختمانی از ۸ لغایت ۱۲ خرداد در محل دائمی نمایشگاه آفتاب تهران( شهرآفتاب) دایر است.

3

1

photo_۲۰۲۳-۰۵-۲۹_۱۸-۲۶-۲۸

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 37036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =