عملیات ضربتی رفت‌ و روب ۳۰ هزارمتر مربع معابر انجام شد

پاکسازی و رفت‌وروب معابر محدوده میدان خراسان بلافاصله پس از پایان مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها توسط تیم های اجرای شهرداری منطقه ۱۴ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه در این باره گفت: علاوه بر تمهیدات درنظر گرفته شده حوزه شهری منطقه برای ایجاد بستر و شرایط لازم برای حضور مردم در اجتماع بزرگ خانواده‌های امام رضایی میدان خراسان، اقدامات ضربتی در خصوص نظافت و پاکسازی محدوده پس از برگزاری این مراسم باشکوه در دستور کار حوزه خدمات شهری منطقه قرار گرفت.

علیرضا برزگر مرادی افزود: بر این اساس بیش از ۳۰ هزار متر مربع شامل ۱۵ هزار مترمربع رفت و روب و پانزده هزار متر مربع شست و شوی معبر در این محدوده انجام شد.

به گفته وی؛ با حضور به موقع کارگران خدمات شهری بعد از مراسم نسبت به لایروبی انهار روباز و روبسته، شست و شوی جداره‌های شهری از جمله کرکره مغازه‌های کسبه، پاکسازی ایستگاه‌های اتوبوس و نظافت اتوبوس‌ها همچنین نظافت المان‌های ترافیکی چون نرده‌ها، جداول انجام شد تا محل برگزاری مراسم و این نقطه از پایتخت به شرایط کاملا عادی به لحاظ شهری و ترافیکی بازگردد.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 37052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =