برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در دریاچه شهدای خلیج فارس

دوره آموزشی مدیریت بحران با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، خداوردی در این خصوص گفت: به منظور آموزش عمومی و همگانی جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی و آمادگی نیروهای داوطلب در هر محله، کارگاه های آموزشی مختلفی درخصوص مدیریت بحران و اطفاء حریق تدارک دیده شده است.

وی افزود : کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملی درخصوص شناخت بحران، عوامل بحران زا و همچنین راه های مقابله با آن و چگونگی استفاده از امکانات و ادوات آتش نشانی در هنگام بروز آتش سوزی های مختلف از این هفته در سراهای محلات آغاز خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، تشکیل گروه‌های دوام و اطفاء حریق در سراهای محلات منطقه۲۲ نیز خبر داد. این آموزش‌ها طی دوره‌های  ۶۴ ساعته در سرای محلات برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به  برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه افراد منتخب بیان کرد: افراد آموزش دیده و منتخب در ستاد مدیریت بحران، دوره های پیشرفته چادرزنی، اطفاءحریق و سایر دوره‌ها را فرا گرفته و پس از برگزاری آزمون در پایان دوره‌ها، به برگزیدگان کارت داوطلب واکنش اضطراری اهدا می‌شود تا در شرایط بحرانی در سطح منطقه آماده ارائه خدمات باشند.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 37057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =