تقدیر شهرداران شهرهای مختلف از زاکانی برای اهتمام و اصلاح موارد مربوط به شهرداری‌ها در برنامه هفتم توسعه

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه روز گذشته جلسه‌ای در وزارت کشور با حضور وزیر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای مختلف کشور از شهردار پایتخت برای حضور در هیات دولت و اهتمام و اصلاح موارد مربوط به شهرداری‌ها در برنامه هفتم توسعه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت پاسخ‌دهی شهرداری به تذکرات اعضای شورای شهر تهران، اظهار کرد: در جلسه ای که با شهردار داشتیم ایشان بر این تأکید داشت که ظرفیت پاسخگویی به پرسش‌ها در معاونت‌ها ایجاد شود.

 معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه روز گذشته جلسه ای در وزارت کشور با حضور وزیر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه خوبی از دستاوردهای شهرداری ها برگزار شده و هر شهرداری نظام مسائل خود را ارائه داده است؛ البته شهرداران به شدت نسبت به برنامه هفتم توسعه انتقاد داشتند.

وی ادامه داد: شهرداران شهرهای مختلف از آقای زاکانی برای حضور در هیات دولت و اهتمام و اصلاح موارد مربوط به شهرداری ها در برنامه هفتم توسعه تقدیر کردند.

وی با اشاره به روند انتصابات در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ارزیابی برای انتخاب و صدور حکم مدیران و شهرداران هنوز آغاز نشده و در دستور کار نیست و گمانه زنی ها باعث کند شدن روند پرشتاب فعالیت در مناطق می شود.

باقری تأکید کرد: وقتی دوره یک ساله به اتمام برسد ارزیابی شاخص ها آغاز خواهد شد؛ کارنامه عملکرد ۱۲۴ شهردار ناحیه صادر شده و ارزیابی ها در حال انجام است. بنابراین همه با قدرت در جایگاه خود مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه برای معاونت فنی بررسی ها در حال انجام است، تصریح کرد: در کم‌حاشیه‌ترین شرایط ممکن، معاون فنی انتخاب خواهد شد؛ قراردادهای لازم منعقد شده تا ضربه و آسیبی به اقدامات وارد نشود.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه در صدور کارنامه عملکرد ۸۰ شاخص در بخش سامانه ۱۳۷ و نظارت مردمی، هفت شاخص ارزیابی عملکرد فردی و  ۷۵ شاخص عملکرد نگهداشت در معاونت‌ها وجود دارد، گفت: سال گذشته ۳۲ شهردار ناحیه جابجا شده اند و تنها هشدار داده شد که برای ۶ ماه دوم سال گذشته، کارنامه عملکرد صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 37072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =