از کسب رتبه نخست و فعالیت‌های  ایثارگران منطقه ۱۰ تجلیل شد

جلسه نظارت ستادی اداره کل ایثارگران منطقه ۱۰ با حضور غلام عباس کیانی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و هیئت همراه، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه و کارکنان ایثارگر و رزمنده شاغل در این منطقه برگزار شد و از شهرداری منطقه ۱۰ به جهت کسب رتبه نخست در زمینه فعالیت های گسترده در حوزه ایثارگران در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه در نشست نظارت ستادی اداره ایثارگران به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با ایثارگران و فرزندان آنها که در منطقه شاغل هستند، تلاش کردیم تا با تبادل نظر با این عزیران در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و حل مشکلات مربوط به آنها گام برداریم و اقدامات انجام شده امروز به برکت تلاش و همت جمع حاضر است.

وی با اشاره به اعزام رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس به اردوی زیارتی مشهد مقدس افزود: به منظور تکریم و بالنده کردن روحیه نشاط در خانواده ایثارگران، مدیریت شهری منطقه نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نظیر اعزام این عزیزان به سفرهای زیارتی و سیاحتی اقدامات متعددی را اجرایی کرده و یا در دست اجرا دارد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه بیشترین اقدامات و خدمات انجام شده در منطقه در حوزه ایثارگران صورت گرفته است، گفت: تلاش کردیم تمام وعده‌های داده شده در حوزه ایثارگران را محقق و عملیاتی کنیم و در این زمینه دوشنبه‌های دیدار با خانواده شهدا به صورت مستمر برقرار بوده است و در انتصابات بدنه شهرداری منطقه از وجود پرخیر و برکت این عزیزان استفاده شده است.

در ادامه این نشست غلام عباس کیانی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران اظهار کرد: ایران اسلامی، آزادی و امنیت کنونی خود را مرهون رشادت‌های جوان مردان غیور و ایثارگر است.

وی گفت: ما هنوز هم درگیر جنگ هستیم و دشمنان انقلاب اسلامی، کشور ما را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دچار هجمه کرده‌اند اما دست خدا همیشه همراه انقلاب بوده و خداوند همواره انقلاب اسلامی را یاری کرده است.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، از شهرداری منطقه ۱۰ که در سال گذشته با ارائه خدمات و اقدامات متعدد به خانواده شهدا و ایثارگران حائز رتبه نخست در بین مناطق ۲۲ گانه شده بود، تقدیر و تجلیل کرد.

در پایان این نشست، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به گفتگو با کارکنان و ایثارگران پرداخت و گفت پیگیر مطالبات و رسیدگی به رفع مشکلات آنها است.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 37093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =