تشکیل دو هزار و ۷۸۰ پرونده سلامت برای کارکنان شهرداری تهران در یک ماه گذشته

مدیرعامل شرکت شهر سالم از تشکیل ۲۷۸۰ پرونده سلامت برای کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های ایشان در یک ماه گذشته از سوی تیم‌های پزشک خانواده مستقر در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان شهرداری تهران از سوی واحد پزشک خانواده و نظام ارجاع این شرکت گفت: پس از یک دوره تشکیل پرونده سلامت به صورت تلفنی از سوی پایگاه‌های پزشک خانواده شرکت شهر سالم، تصمیم گرفتیم جهت تسهیل و تسریع روند این پروژه، تیم‌های پزشک خانواده شامل پزشک عمومی و ماما را در شهرداری‌های مناطق مستقر کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای هفته سلامت این پروژه در شش منطقه آغاز شد، ادامه داد: برای بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در مناطق یک، پنج، هفت، هشت، ۲۰ و ۲۱ پرونده سلامت تشکیل شده و هم‌اکنون جهت ادامه این روند، تیم‌های پزشک خانواده شرکت شهر سالم در مناطق دو، سه، چهار، شش، ۱۵ و ۲۲ مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تعداد پرونده‌های تکمیل شده در یک ماه نخست این پروژه را ۲۷۸۰ عدد عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل پرونده سلامت با ویزیت پزشک و پایش سلامت همکاران است و در صورت تشخیص بیماری، ارجاع به پزشک متخصص یا روانشناس نیز انجام می‌شود. البته این خارج از روند پایش سالیانه سلامت است که هر ساله و به صورت دقیق‌تر انجام می‌شود.

نورمحمدی در پایان با اشاره به ادامه این پروژه تا تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان همه مناطق تهران، یادآور شد: پرونده‌های سلامت همکاران و خانواده‌های ایشان پس از تکمیل در سامانه الکترونیک وارد می‌شود تا با تحلیل داده‌های آن بتوانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری در زمینه‌های پیشگیری، درمان، طب کار و خدمات و مراکز تحت پوشش بیمه داشته باشیم.

انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 37119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =