برگزاری پویش نه به دخانیات در پلازای هاشمی

در هفته بدون دخانیات، پویش نه به دخانیات، در راستای تحقق شعار اراده ها روشن سیگارها خاموش در پلازای هاشمی منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از رو ابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: پویش نه به دخانیات به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات توسط اداره سلامت منطقه ۹ و با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک، انجمن نکوتینی ها، کانونهای مادرانه منطقه، در پلازای هاشمی برگزار شد.
وی افزود: باهدف ارتقاء آگاهی شهروندان از مضرات دخانیات، پویش نه به دخانیات در پلازای هاشمی منطقه ۹ برگزار شد که با استقبال شهروندان از جمله کودکان، مادران، نوجوانان و خانواده ها همراه بود.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با اشاره به اجرای برنامه های هفته دخانیات در پلازای مذکور عنوان کرد: اجرای نقاشی طوماری کودکان با موضوع نه به دخانیات و نه به سیگار بر روی بنر، برگزاری مشاوره در مورد سیگار و قلیان، حمل شعار ها و پیامهای آموزشی با موضوعات نه به دخانیات، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به کودکان، اجرای نمایش پرفورمنس با استفاده از تن پوش و نمادهای سیگار، تقدیر از کسبه های منطقه که فروش مواد دخانی را ممنوع کرده اند، میز عضو گیری کانون های اجتماع محور، توزیع بروشورهای نه به دخانیات از جمله برنامه های اجرایی بود.

انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 37158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =