آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت‌های شهرداری منطقه ۱۳

شهردارمنطقه ۱۳ از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: از ابتدای حضور دکتر  زاکانی شهردار تهران، موضوع هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی شهرداری تهران قرار گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی های  صورت گرفته، سال ۱۴۰۲، سال پیشرفت منطقه ۱۳ در عرصه هوشمند سازی باشد.
او افزود : در راستای تاکیدشهردار محترم تهران مبنی بر اجرای پروژه های جدید هوشمندسازی شهر، پروژه صورت وضعیت الکترونیک برای پیمان های خدمات شهری، عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و سرمایه انسانی واجتماعی و فرهنگی اجرایی می شود.
شهردار منطقه ۱۳، تسریع در انجام امور محوله با بهره گیری حداکثری از بسترهای ایجاد شده برای خدمات رسانی مطلوب و کاهش مراجعه ها به شهرداری را از جمله اهداف پروژه هوشمند سازی عنوان کرد.
زهرا مبینی کشه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه نیز اظهار داشت: با هدف یکپارچه سازی بارگذاری اطلاعات قرارداد های منطقه در سامانه جامع معاملات، کارگاه های آموزشی با عنوان ایجاد صورت وضعیت الکترونیک ویژه کاربران همکار و پیمانکار توسط اداره آموزش منطقه  در حال برگزاری است.
او ادامه داد: پس از این آموزش ها، کاربران آموزش دیده، موظف شدند، اسناد و صورت وضعیت های فیزیکی را در سامانه مذکور ثبت نمایند تا علاوه بر رعایت بهتر و بیشتر حقوق پیمانکار و کارفرما، مستندات طرح ها پیوسته در دسترس بوده و امکان نظارت بر آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: 37164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =