اجرای مسیر پیاده‌روی نه به دخانیات در بوستان شهر

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در قلب طهران با شعار «نه به سیگار را از کودکی آموزش می‌دهیم» به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ از اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در سطح محلات منطقه با هدف ارتقای آگاهی شهروندان در مورد مضرات ناشی از استعمال دخانیات و حساس‌سازی شهروندان نسبت به حقوق شهروندی خود در حوزه استعمال دخانیات خبر داد.

یزدی در تشریح برنامه‌های اجراشده به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در سطح منطقه ۱۲ افزود: برگزاری پویش #نه_به_دخانیات با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش»، اجرای مسیر پیاده‌روی نه به دخانیات همراه با برگزاری تئاتر آموزشی، راه‌پیمایی نمادین کودکان در بوستان شهر و تجمع کودکان روبه‌روی شورای اسلامی شهر تهران از مهم‌ترین این برنامه بوده است.

وی همچنین بیان کرد: میزهای خدمت سلامت در میدان شوش، مساجد، مراکز میوه‌وتره‌بار، برگزاری بیش از ۱۵ کارگاه آموزشی با موضوعات پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به استعمال دخانیات (ویژه والدین) در سرای محلات، عضوگیری کانون پیشگیری از دخانیات در همه برنامه‌ها، تقدیر از اعضای فعال کانون پیشگیری از دخانیات، شناسایی و تقدیر از کسبه پایبند به نفروختن مواد دخانی، اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان و برگزاری برنامه آموزشی و ایستگاه سلامت همراه با ویزیت پزشکی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های اجراشده در منطقه ۱۲ می‌باشد.

به گفته یزدی این برنامه‌ها با مشارکت نیروی انتظامی، پایگاه‌های بهداشت و انجمن‌های حوزه دخانیات در این منطقه به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 37167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =