نظرات نخبگان و معتمدین محلی نقشه راه مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: به طور قطع، هیچ کس بهتر و بیشتر از شهروندان ساکن در هر محله مسائل و مشکلات را درک نمی کند، لذا جلب مشارکت و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات شهروندان ساکن در هر محله، نقشه راه مدیران شهری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات نه گانه منطقه با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه، معاونین و جمعی از مدیران منطقه، نخبگان، معتمدین محلات و ... در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام آقامیری، نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای اسلامی شهر تهران در نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۱۶ با اشاره به برگزاری برنامه نهضت دیدار مردمی مسجد محورگفت: چندین ماه است که این نهضت در مساجد منتخب مناطق ۲۲ گانه راه اندازی شده و در این دیدار ها همواره پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان هستیم، وی با بیان اینکه نشست مجمع های مشورتی به صورت فصلی برنامه ریزی شده است تا بتوانیم به نحو احسنت مشکلات را پیگیری کنیم، افزود: طی این نشست ها، مشکلات شناسایی می شود، صورت جلسات تنظیم و موارد به صورت منظم هر دو ماه و نیم یکبار پیگیری و پیشرفت امور و گزارشات آن در جلسات بررسی می شود.

 وی افزود: یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر تهران، اتمام پروژه های نیمه تمام شهر است، امیدوارم با تشکیل گروهی از معتمدین و نخبگان محلی و مشارکت آنها در اداره بهتر امور، چشم انداز دقیق از خواسته ها و نیاز های شهروندان در محلات داشته و بتوانیم مسیر خدمت به شهروندان به نحو درست طی کنیم.

گفتنی است در این جلسه پس از ارائه گزارش شهردار منطقه، هر یک از نمایندگان و معتمدین محلات منطقه نیز بنا به موضوعات مطروحه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان موضوعات دسته بندی و جهت اقدام در دستور کار مدیران شهری منطقه ۱۶ قرار گرفت.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 37170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =