همایش بزرگ دوچرخه‌سواری و موتورسواری از حرم تا حرم در منطقه ۲۰ برگزار شد

همایش بزرگ دوچرخه سواری و موتورسواری از حرم تا حرم به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ مهدی مالمیر معاون اجتماعی فرهنگی منطقه گفت: به منظور همگانی کردن ورزش همگانی همایش بزرگ دوچرخه سواری و موتورسواری، در راستای بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) روز چهارشنبه ۱۰ خرداد با حضور تعدادی از دوچرخه سواران از جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم امام راحل(ره) برگزار شد.

مالمیر افزود: شرکت کنندگان در این برنامه مسیر ۱۳ کیلومتری را رکاب زده و با حضور در حرم امام راحل(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند و در پایان این برنامه نیز به ۲۳ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائز نقدی و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

در این مراسم حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری، سرهنگ قنبریان فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، حسن حیدریان مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان ری، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۰, محمد مشهد یاری رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش و مهدی مهاجر مسئول روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران حضور  داشتند.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 37171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =