جشن عبودیت «سپیده بندگی» برگزار شد

با هدف ترویج فرهنگ نماز در میان نوجوانان و تکریم دختران، جشن عبودیت «سپیده بندگی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز پنجشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲، در ایام مبارک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، جمعی از فرزندان دختر پرسنل شاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ورود به سن تکلیف و پذیرفتن عبودیت و بندگی پروردگار متعال را در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جشن گرفتند.

در این مراسم پرشور که با هدف ترویج فرهنگ نماز و عبودیت در میان نوجوانان و تکریم دختران برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین کوهستانی(عمو روحانی) فضایی سرگرم‌کننده را به زبان کودکانه و همراه با بازی و مسابقه، برای دختران تازه مکلف شده ایجاد کرد.

در پایان این مراسم معنوی، نوگلان تازه به تکلیف رسیده با حضور در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به اقامه نماز پرداختند و پس از آن از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 37192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =