جشن «آینده شبیه توست» در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو و بوستان فاطمی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) جشن آینده شبیه توست با حضور دختران و بانوان منطقه۱۲ در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانوی سنگلج و بوستان فاطمی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به برگزاری جشن آینده شبیه توست، گفت: در این مراسم از فضایل و شخصیت والای حضرت معصومه (سلام الله علیها) یاد شد و مداحان در رثای حضرتش به مولودی خوانی پرداختند.

ساداتی افزود: از جمله برنامه‌های جنبی این جشن می توان به اجرای مسابقات فرهنگی تقدیر از دختران نخبه و فعال توزیع هدایا و بسته پذیرایی میان وعده و شام اشاره کرد.

وی سپس به تشریح برگزاری همین جشن در بوستان پرداخت و گفت: جشن بزرگ دختران با عنوان «آینده شبیه توست» به همراه مولودی خوانی و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی با حضور پرشور دختران و مادران آنان در محل بوستان فاطمی برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ دراین باره توضیح داد: تقدیر از دختران نخبه و موفق، تقدیر از برندگان پویش ماه مهربانی، نمایشگاه دست آفریده های دختران هنرمند منطقه، غرفه های فرهنگی هنری کودک، غرفه محصولات عفاف و حجاب، دوخت رایگان چادر، اهدای پکیج فرهنگی به کلیه دختران حاضر در جشنواره (پوشه دکمه دار، دفترچه یادداشت فانتزی، خودکار و آینه)، اهدای بادکنک با چراغ ال ای دی و... از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.

به گفته ساداتی؛ برپایی کارگاه آموزشی تولید هوشمند، فروش ارزشمند در سرای کاظمی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره امور بانوان در این ایام بوده که این کارگاه با هدف افزایش انگیزه، توسعه کسب و کار ، بازاریابی موفق بین کارآفرینان حوزه تولید عروسک در مناطق ۲۲ برگزار شد.

همچنین نحوه انتخاب هدف درست، چگونگی ورود به دنیای تولید و شناسایی موانع تولید، نحوه فروش هوشمند و کار آفرینی مهارت ها و اطلاعات مورد نیاز برای ورود به حیطه عروسک سازی، نحوه برند سازی و مدیریت برند از جمله مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه یکروزه بود؛ همچنین پرچم گردانی در حرم مطهر حضرت امام (ره) از دیگر اقدامات اداره امور بانوان در این ایام بود.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 37195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =