تهیه و توزیع بسته‌های پذیرایی در میان زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: این شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به شهروندان و زائرین خدمات‌رسانی می‌کند.

داود قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: شرکت خدماتی کالای شهروند درراستای اجرای اقدامات مدیریت شهری در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به شهروندان و زائرین خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به سفارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، تامین و تحویل بسته‌های پذیرایی به ۶ منطقه ۱ ،۲، ۳، ۶، ۱۲، ۲۱ و سازمان بهشت زهرا از طریق شرکت شهروند انجام می‌شود.

قربانیان ادامه داد: این بسته‌ها حاوی آب‌ معدنی، آبمیوه و کیک در ظروف یکبار مصرف تجزیه‌پذیر است و توسط خودروهای یخچال‌دار از محل فروش عمده شرکت شهروند با هماهنگی اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران به مناطق مذکور ارسال‌ می‌شود.

تهیه و توزیع بسته‌های پذیرایی در میان زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

وی تصریح کرد: مشارکت شرکت شهروند در تامین مواد اولیه غذای گرم مراسم امام رضایی‌ها و تهیه بسته‌های پذیرایی ساده به شهروندان حاضر در این مراسم بخش دیگری از اقدامات این مجموعه خدمات‌رسان است که همزمان با دهه کرامت اجرا شد.

گفتنی است، شرکت شهروند همواره در مناسبت‌های مختلف ملی، فرهنگی و مذهبی همسو با برنامه‌های مدیریت شهری تهران به شهروندان خدمات رسانی دارد.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 37215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =