زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در غربی ترین محلات تهران تکمیل تر می‌شود

افزایش سکونت شهروندان در غربی ترین محلات شهر تهران با سرعت قابل توجهی در حال وقوع است و لازم است تامین حداقل هایی همچون برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد دسترسی ها از طریق معابر آسفالتی در محدوده شهرک الهیه غرب و شهرک مروارید شهر اقدام قابل توجه صورت پذیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهردار منطقه از راه اندازی خط اتوبوس با سطح پوششی مناسب برای ساکنان و مسافران شهرک الهیه غرب و مروارید شهر به عنوان غربی ترین محلات تهران خبر داد و گفت: اولویت اقدامات در غربی ترین محلات منطقه، براساس درخواست‌های شهروندان برنامه‌ریزی شده و طی بازدیدهای صورت گرفته، مسائل و چالش های این محلات جمع بندی و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

حاجوی در این خصوص خاطرنشان کرد: در راستای ارتقا کمیت و کیفیت خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی، ۱۲ ایستگاه در محدوده شهرک الهیه غرب و مروارید شهر طبق گزارش و نظریه علمی مشاور مطالعات حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده و ساخت و نصب سرپناه و تابلو و خط کشی ایستگاه های مذکور، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفته و با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پهنه شمال غربی شهر تهران در حوزه حمل و نقل عمومی، یادآور شد: به جهت تکمیل و تجهیز زیر ساخت های حمل و نقل عمومی با مد انبوه بر، به همت اداره نظارت و اجرا و اداره حمل و نقل عمومی کار ایمن‌سازی و خط کشی، نصب تابلو و سرپناه ایستگاه‌های جدیدالاحداث اتوبوس خط مترو وردآورد به شهرک الهیه غرب و مروارید شهر در عملیات شبانگاهی توسط اکیپ های اجرا شد.

وی در ادامه افزود؛ در هفته اخیر فعالیت آزمایشی خط اتوبوس بصورت گردشی از مبدا پایانه مترو وردآورد با هدف پوشش سطح شهرک الهیه غرب و بلوار خادمین (محدوده مرواریدشهر) و با گذر از معابر کرمانشاه و دانش اجرا شده است.

وی گفت: اقدام مذکور که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با همکاری اداره عمران و ترافیک ناحیه سه صورت گرفته است در راستای پاسخ به یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان ساکن در این محدوده بوده و استمرار آن را نیازمند استقبال شهروندان از خدمات ارائه شده دانست.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: به زودی پس از تخصیص ناوگان بیشتر مورد نیاز از شرکت واحد اتوبوسرانی شاهد سطح پوشش مناسب حمل و نقل در محدوده غربی منطقه به جهت خدمات رسانی به شهروندان خواهیم بود. 

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 37225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =