پروژه ۵۲ واحدی مجتمع زیتون در منطقه۱۴ بهره برداری شد

مراسم بهره برداری از پروژه مجتمع مسکونی زیتون با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون، مسئولان هیئت استانی و شهردار منطقه ۱۴ در خیابان عجب گل این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ این پروژه ۱۱خرداد در بخشی از بافت قدیمی منطقه۱۴ همزمان با افتتاح ۵۰۰۰ واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده در ۱۷استان و ۶۷ شهر کشور به میزبانی استان تهران برگزارشد.

وزیر راه و شهر سازی با حضور و سخنرانی در این مراسم گفت: تلاش اصلی ما ساخت و نوسازی مسکن است.

مهرداد بذرپاش اظهار داشت: مسکن سازی اولویت دولت است و این یک تکلیف و قانون برای همه دستگاه ها می‌باشد. او گفت: جهت تولید مسکن در شهرها چند هدف را دنبال می‌کنیم که یکی از آنها توسعه کشور، سرمایه گذاری، و افزایش تولید است.

وی خبر داد: بسته نوزده گانه ای را جهت تسهیل امور ساخت مسکن تهیه شده و به زودی اجرایی می‌شود که منجر به افزایش هر چه سریعتر ساخت مسکن شود.

محمد امین سالاری شهردار منطقه در حاشیه مراسم با اشاره به لزوم نوسازی بافت های فرسوده، این اقدام را در فعال شدن چرخه اقتصادی و امنیت محلات و مردم همچنین افزایش زیبایی های بصری شهری برشمرد.

سالاری پور با مثبت ارزیابی کردن اجرای پروژه مسکونی خیابان عجب گل، اعطای بسته های تشویقی به شهروندان و تسهیل در امور نوسازی محلات بافت فرسوده را قدم موثر و اولویت مدیریت شهری در منطقه نام برد.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 37233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =