پردیس فرهنگی- هنری شهرداری منطقه ۱۰ در حرم مطهر برپا شد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه از برپایی بیش از ۲۴ غرفه در پردیس فرهنگی-هنری با عنوان مکتب امام(ره) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ اسماعیل عرب‌لو معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به ویژه برنامه‌های این معاونت در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین ارتحال حضرت امام(ره) گفت: برپایی بیش از ۲۴ غرفه در پردیس فرهنگی-هنری با عنوان مکتب امام(ره) در ضلع شرقی حرم حضرت امام(ره) جنب مترو، برپایی استیج نماز جماعت در شب ارتحال، دعا و نیایش و پخش فیلم از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این معاونت برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) است.

وی بیان کرد: غرفه‌های پردیس فرهنگی- هنری شامل بازی‌های حماسی و فکری، گام دوم نسل چهارم، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، امام و کودک، مشاوره و خدمات سلامت محور، امام و خانواده، مادر و کودک، محصولات فرهنگی، خدمات زائر شامل شارژ تلفن همراه، خیاطی، رادیو حرم و غرفه‌های حجاب و عفاف، عکاسخانه و روایت امام و هنر خطاطی، امام و هنر کاریکاتور و امام و هنر نقاشی می‌شود.

عرب‌لو افزود: در شب ارتحال حضرت امام(ره)، استیج نماز جماعت، دعا و نیایش و پخش فیلم و در روز ارتحال هم ویژه برنامه‌های متناسب با این روز در استیج برپا خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: پردیس فرهنگی-هنری مکتب امام(ره) با مشارکت مناطق ۲، ۶، ۷، ۱۰ و ۱۹ در پهنه شرقی حرم حضرت امام(ره) برپا شده است.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 37292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =