اقتدار و صلابت کشور، ارمغان از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، با مادر بزرگوار و خانواده شهید غلامعلی پیچک در محله زاهد گیلانی منطقه ۱۳ دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دیدار با مادر بزرگوار و خانواده شهید پیچک که با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ انجام شد، گفت: شهدا از هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و امروز این اقتدار و صلابت را مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران هستیم.

سخنگوی دولت در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی انجام داده اند؛ از صبر و استقامت مادر بزرگوار شهید غلامعلی پیچک قدردانی کرد.

علی بهادری جهرمی همچنین با حضور در مسجد فخریه ضمن اقامه نماز مغرب و عشا با تعدادی از شهروندان دیار پیشگامان انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی دولت در جمع کسبه محله زاهد گیلانی منطقه ۱۳ نیز حاضر شد و از نزدیک دقایقی با آنان به گفتگو پرداخت.

 شهید «غلامعلی پیچک» در هشتم مهر ۱۳۳۸، در تهران چشم به جهان گشود، وی به‌عنوان بسیجی در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در تاریخ ۲۲ آذر سال ۱۳۶۰، بر اثر اصابت گلوله در «گیلان غرب» به درج رفیع شهادت نائل شد و در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 37367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =