اجرای ۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع جداره سازی در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۵ گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع عملیات جداره سازی در محله ولی عصر(عج) و بزرگراه بسیج به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی جداره های شهری افزود: این عملیات با هدف بهبود منظر شهری و ایجاد محیطی شاد و امن برای شهروندان در محله ولی عصر (عج) که از محلات بافت فرسوده می باشد و بزرگراه پرتردد بسیج  به اجرا درآمد.

وی به تشریح اجرای عملیات جداره سازی(سیمان کاری) در محله ولی عصر (عج) پرداخت و افزود: ۹۵۰ متر مربع از جداره های این محله در خیابان انورزاده و جداره بیرونی و داخلی بهزیستی به‌منظور ایجاد شادابی و شور و نشاط و فراهم کردن فضای شاد محله ای؛ ساماندهی شد.

صدیقی افزود: در این پروژه ۱۷۰۰ متر مربع در ابتدای بزرگراه بسیج (جنوب به شمال)، خیابان‌های سیفی، احمدی، مبرقع رضوی، هاشمی، نراقی، رجبی همدانی، ترابی و افشاری جداره سازی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان با اشاره به اینکه تناسب و زیبایی محیط بصری در حوزه طراحی شهری و معماری از یـک سو و نابسامانی واغتشاش حـاکم بر منظر شهری امروزه از سوی دیگر موجب شد که ضرورت ساماندهی جداره های شهری در دستور کار قرار گیرد افزود: ایجاد فضای پویا وسرزنده درشهر یکی از اهداف زیباشناسی شهری است و از آنجایی که مهمترین مـحله های ناحیه یک در بافت فرسوده قرار دارد اجرای عملیات جداره سازی در این ناحیه به همت اداره زیباسازی منطقه انجام شد.

انتهای پیام//

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 37623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =