فراخوان عمومی ایده پردازی و طراحی برروی هواکش های مترو

فراخوان عمومی ایده پردازی و طراحی برروی هواکش های مترو از سوی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری و ایجاد جذابیت در فضاهای شهری، با انتشار فراخوان از تمامی هنرمندان فعال در حوزه هنرهای محیطی، نقاشی و آثار حجمی دعوت کرد با ارایه ایده و طرح های خلاقانه و پیشنهادی خود در رویداد هنری ایده پردازی و طراحی برروی هواکش های مترو مشارکت کنند.

در متن فراخوان آمده است: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری و ایجاد جذابیت در فضاهای شهری، در نظر دارد با دعوت از هنرمندان نسبت به اجرای آثار هنری برروی بدنه ی هواکش های مترو، زمینه یک رویداد هنری را فراهم سازد. فراهم آوردن زمینه‌ی ایجاد طرح‌های خلاقانه، تجربه‌های نو در سیما و منظر شهر، امکان و قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر انتقالی، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، بهبود فضای شهری ( هواکش های مترو) از اهداف اساسی برگزاری این رویداد است. 

فراهم آوردن زمینه‌ی خلق و ایجاد طرح‌ها و تجربه‌های نو در سیما و منظر شهر، امکان و قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر، ایجاد جذابیت در فضای شهری کمتر دیده شده (هواکش های مترو)، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان و بهبود بصری فضای شهری ( هواکش های مترو) از اهداف انتشار این فراخوان است.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان ضمن تکمیل و تحویل فرم مشخصات هنرمند به صورت پرینت در ابعادA۴ و تکمیل و تحویل فرم مشخصات اثر به صورت پرینت در ابعادA۴ می‌بایست با مراجعه حضوری ایده های خود را در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه به دبیرخانه تحویل دهند.

گفتنی است ایده های برگزیده از سوی هیات داوران به مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از هنرمند خریداری می شود. تصمیم گیری در خصوص اجرای ایده‌ها بر عهده سازمان زیباسازی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرتضی گودرزی دیباج و حمیدرضا رحیمی داوری اعضای هیئت داوران هستند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری می توانند با شماره تلفن های دبیرخانه:  ۹۶۰۴۴۳۷۵-۹۶۰۴۴۴۱۲-۹۶۰۴۴۴۱۳ تماس گرفته یا با مراجعه به سایت سازمان به آدرس: https://zibasazi.tehran.ir/ از مقررات و نحوه ارائه اثر اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 37645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =