ایمنی و ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و بازارهای تره بارمنطقه ۱۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح ایمن سازی و ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و نظارت بر رفع مشکلات بازارهای میوه تره بار منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی در این‌باره گفت: برای رفع مشکلات احتمالی و ایمن سازی کیوسک‌های مطبوعاتی و بازار های تره‌بار، پایش میدانی و رسیدگی به کیوسک مطبوعاتی و میادین میوه و تره بار در عملیات میدانی و نظارتی ۶۰ روزه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ مورد بازدید و رفع سد معبر طی این رصد میدانی صورت گرفت، افزود:رسیدگی به وضعیت کسبه، تخلف و سد معبر اصناف، بهسازی و نظارت بر روند فعالیت مستمرکیوسک های مطبوعاتی، روزبازارها و میادین میوه و تره بار بخشی از اقدامات صورت گرفته ساماندهی صنایع و مشاغل در ارائه خدمت به شهروندان منطقه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۶۹ مورد بازدید، نظارت و رسیدگی بر نحوه فعالیت بازارها علاوه بر کیوسک های مطبوعاتی صورت پذیرفت که از این تعداد ۴۰ مورد رفع سد معبر عملیاتی شد.

برزگرمرادی در مورد نظارت بر عملکرد میادین تره بار و روزبازارهای فعال در منطقه یادآور شد: علاوه بر نظارت و ساماندهی این بازارها، دو بازارچه‌ها به منظورساماندهی دست‌فروشان و کسبه سیار بطور هفتگی سه‌شنبه و جمعه‌ها در مکان‌های مشخص و ثابت برپا می شود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات بهسازی و رنگ آمیزی کیوسک‌ها همچنین آموزش‌های ایمنی به کسبه درمیادین میوه و تره و صاحبان کیوسک های مطبوعاتی، از استمرار بازدید و رصدمیدانی جهت افزایش ظریب ایمنی و سامندهی صنوف منطقه خبرداد.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 37649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =