سامانه «دستیار روابط عمومی» رونمایی شد

سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از رونمایی سامانه "دستیار روابط عمومی" خبر داد.

به گزارش شهر، روز گذشته- بیست و یکم خردادماه ۱۴۰۲- در محل دفتر معاونت روابط عمومی از سامانه "دستیار روابط عمومی" با هدف معرفی ابزارهای کاربردی و مفید برای همکاران شهرداری تهران رونمایی شد.

محمدحامد احسانبخش در این ارتباط با تشکر از تیم همراه در طراحی این سایت بر کاربردی بودن این سامانه تاکید کرد و گفت: این تارنما پس از بررسی و نیازسنجی از سوی روابط عمومی‌ها با هدف تسهیل مسیر حرکت این گروه به سوی اهداف، به صورت کاملا کاربردی و مفید، طراحی و در نهایت پیاده سازی و رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این سایت دارای ۵۰ بخش مجزا است، تصریح کرد: مدیران و همکاران روابط عمومی در تمامی موارد مربوط به این حوزه در شهرداری تهران و سایر ارگانها می توانند با مراجعه به این سایت، منابع مورد نیاز برای هدف کاری خود را پیدا کرده و نسبت به رفع نیاز اقدام کنند.

سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات مواردی همچون برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، برگزاری جلسات آنلاین، مدیریت کمپین، پیدا کردن تصویر و صوت، آموزش‌های مدیریتی، ارائه و ساخت چارت و ... را از مهمترین بخش‌های سایت عنوان کرد.احسانبخش در پایان اظهار کرد: امیدواریم با یاری خداوند در هر فصل سامانه‌هایی جهت تسهیل فعالیت روابط‌عمومی‌ها رونمایی شود.

گفتنی است؛ مدیران و همکاران روابط عمومی برای مشاهده این سایت می توانند به آدرس http://vardastpr.ir مراجعه کرده و از محتوای سایت استفاده کنند.

انتهای پیام

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 37671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =