آغاز آموزش شهروندی در ۴ مرکز  گل و گیاه و  فضای سبز منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ گفت: در آستانه فصل تابستان کلاس های آموزش شهروندی در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز باب الرضای تهران آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  هادی صدیقی درباره آموزش شهروندی در مراکز  گل و گیاه، گفت: آموزش شهروندی در ۴ شعبه مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به صورت حضوری تحت عناوین آموزش پرورش گیاهان هوازی، آشنایی با دانه های روغنی، آشنایی با دمنوش های گیاهی فصل گرم و آشنایی با آفات و بیماری های سبزی و صیفی جات و راه های کنترل آنها انجام می شود.

به گفته وی؛ مطالب و کلیپ های آموزشی تحت عناوین توجه به موارد ایمنی توسط خانواده ها و کودکان در بوستان ها، آشنایی با گیاهان پوششی و چمن در گروه های مجازی ارائه و در مهد کودک ها عناوین آشنایی با مراحل رشد دانه، آشنایی با انواع برگ و ریشه و آشنایی با حشرات مفید و مضر  حضوری آموزش داده می شود.

صدیقی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع دوره ها تاکنون ۲۸۰ شهروند در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند، افزود: شهروندان علاقه مند به منظور بهره مندی از این دوره ها می توانند به مراکز گل گیاه بوستان پامچال، ولیعصر(عج)، والفجر و پردیس بانوان مراجعه کنند.

برپایه این گزارش؛ مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان نیز به صورت حضوری و غیرحضوری در گروه های مجازی و کلینیک های گل و گیاه ارائه می‌شود.


انتهای پیام//

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 37758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =