هدف از ملاقات‌های مردمی حل مشکلات شهروندان است 

نشست هم اندیشی مدیران شهری منطقه۹ با حضور روسای کمیته های نظارت و سلامت شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه۹ و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: فاصله بین سیاست گذاری و اجرا زیاد است که ما به دنبال این هستیم که با حضور در مناطق شهری و فضاهای اجرایی این فاصله را کمتر کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با حضور در مناطق شهری و دیدار با شهروندان را به صورت چهره به چهره سرلوحه کارمان قرار دادیم تا شهروندان بدون واسطه و درگیری بر بروکراسی اداری بتوانند مشکلاتشان را مطرح کنند و ما نیز شنوای سخنان و نظرات آنها هستیم.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران  عنوان کرد: اصلی ترین چالش در منطقه ۹ مباحث حوزه شهرسازی است و وجود فرودگاه مهرآباد و معضلات آن برای شهروندان غرب پایتخت است که می‌بایست عوارض قانونی از سوی فرودگاه پرداخت شده تا منافع شهروندان حفظ شودکه البته ما آمادگی این را داریم تا به صورت جدی این موضوع را از طریق شورای شهر پیگیری کنیم.

اقراریان در خاتمه یادآور شد: پروژه یادگار امام(ره) از جمله پروژه‌هایی است که می تواند منشا خیر و برکت و جزو یکی از پروژه های ماندگار شهردار تهران در دوره مدیریت ارشد فعلی باشد.

انتهای پیام/
 

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 37765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =