بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه ۱۰

شهردار تهران از پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی منطقه ۱۰ دیدن کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح یکشنبه- دوم شهریور- پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در ساختمان ستادی منطقه با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان امور جاری منطقه قرار گرفت.

او در ادامه ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته و بازدید میدانی از پروژه های در دست ساخت منطقه از قبیل پیاده روسازی و مسیر های دوچرخه، طرح توسعه و ایجاد فضای سبز خطی محور آزادی، بازپیرایی میدان جمهوری اسلامی، بازپیرایی خیابان های شهید رنجبر و شهید دعوتی، رفیوژ سبز بزرگراه شهید نواب صفوی، درنگ گاه آذربایجان و بریانک، توصیه ها و دستورات لازم برای اجرای بهینه امور را صادر کرد.

مجید رباطی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ در ادامه ضمن ارایه گزارش در خصوص صدور پروانه های ساختمانی به مشکل چندین ساله اهالی خیابان شهید رنجبر اشاره کرد و گفت: با توجه به قرارگیری محور شهید رنجبر در طرح توسعه شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام (ره)، پیشنهاد بازنگری این طرح از سوی منطقه ارایه شد.

در ادامه رباطی ضمن معرفی پروژه های آتی منطقه از جمله ساخت مسیر دوچرخه خیابان آزادی و همچنین اشاره به کمبود سرانه فضای سبز منطقه نسبت به سایر مناطق در خصوص اقدامات منطقه مبنی بر توسعه فضای سبز خطی و همچنین تملک باغ حکیم برای ساختار باغ ایرانی نیز گزارشی ارایه داد.

در ادامه شهردار تهران ضمن اظهار امیدواری برای شروع هر چه سریع تر ساخت باغ ایرانی حکیم به مناسب سازی پیاده رو بزرگراه شهید نواب صفوی برای معلولین تاکید کرد.  

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 3785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =