دیدار مشاور شهردار با پزشکان شهرداری

مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران که برای گرامیداشت روز پزشک به دیدار مدیران شرکت شهر سالم آمده بود، عملکرد این شرکت در مبارزه با شیوع کرونا را متمایز و افتخارآفرین برای شهرداری تهران توصیف کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم،  مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران همزمان با روز پزشک با حضور در ساختمان مرکزی شرکت شهر سالم با مدیرعامل و معاونان این مجموعه دیدار کرد.
در این دیدار کاظمی ضمن تبریک روز پزشک به مدیران و پزشکان شهر سالم اظهار کرد: حامل پیام تبریک شهردار برای شما هستم.
او با بیان اینکه در دوره شیوع کرونا، شهرداری تهران کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشت، افزود: نسبت ابتلای کارکنان شهرداری تهران به جمعیت آن با توجه به اینکه بسیاری از بخش‌ها در معرض ویروس قرار داشتند، کم بود که این حاصل تلاش‌های متخصصان شرکت شهر سالم است.
مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران با یادآوری برگزاری نخستین جلسه مدیریت بحران کرونا در دفتر خود در روز اول اسفند گفت: شهرداری تهران نخستین سازمانی بود که خود را در برابر شیوع کرونا آماده کرد و توصیه‌ها و دستورالعمل‌ها و شرح وظایف هر کدام از بخش‌ها اعلام شد.
 کاظمی اذعان کرد: همه بخش‌های شهرداری تهران در برابر این بحران خوب عمل کردند اما کارنامه شرکت شهر سالم و سازمان بهشت زهرا متمایز بود و جزو افتخارات شهرداری تهران محسوب می‌شود.
او افزود: شرکت شهر سالم در تشخیص مبتلایان و درمان آنها و سازمان بهشت زهرا در انجام مراحل دفن متوفیان کوشش فراوانی کردند و به این ترتیب، شهرداری تهران از پیشگیری تا مرگ درگیر بحران کرونا بود.
به گفته مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران، طرح غربالگری کرونا برای کارکنان شهرداری که از نوروز امسال توسط شرکت شهر سالم آغاز شد، نقش موثری در پیشگیری و تشخیص زودهنگام مبتلایان و در نهایت حفظ نیروهای شهرداری تهران داشت.
 کاظمی در پایان با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته فداکاری‌های زیادی از سوی کادر درمان شرکت شهر سالم برای سلامتی کارکنان، بازنشستگان شهرداری و شهروندان تهران انجام شده و داستان‌های ناگفته بسیاری در این زمینه وجود دارد، افزود: فعالیت‌های شرکت شهر سالم برای شهرداری تهران بسیار ارزشمند است و از این جهت، جایگاه این شرکت برای مدیریت شهری از اولویت بالایی برخوردار است.
در ابتدای این جلسه،  حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی با گرامیداشت روز پزشک و یاد و خاطره شهید دکتر وریجی، رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهرداری تهران که در مبارزه با ویروس کرونا به مقام شهادت رسید، بیان کرد: طبیبان از گذشته از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار بودند که موجب می‌شد بسیاری از آنها لقب «حکیم» را دریافت کنند.
او افزود: اکنون نیز پزشکان ما برخورد حکیمانه‌ای با بیماران و مسائل مبتلابه آن دارند که گوشه‌ای از آن را همگان در جریان شیوع ویروس کرونا مشاهده کردند.
در پایان این نشست، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران با اهدای لوح تقدیر از دکتر چوبینه به نمایندگی از کارکنان شرکت شهر سالم تقدیر کرد. مهندس کاظمی  همچنین با اهدای هدایایی از مدیران شرکت شهر سالم به دلیل کارنامه موفق این شرکت در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 3789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =