گشایش ساختمان های دوستدار دوچرخه در منطقه ۱۳

در راستای رویکرد شهرداری تهران در استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان و کارکنان، تمامی ساختمان های شهرداری منطقه۱۳ ، دوستدار دوچرخه می شوند .

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ،  برای اولین بار در شهر تهران و در مراسمی با حضور شهردار منطقه ۱۳ ، مدیر واحد سیستم های حمل و نقل پاک  سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،معاونین اجرائی منطقه، ساختمان های شماره چهار و مجتمع کوثر به عنوان ساختمان های «دوستدار دوچرخه» افتتاح شدند.
در حال حاضر ، ساختمان های حمل و نقل ترافیک ، فنی و عمرانی و مجتمع کوثر ، ضمن تجهیز به ۲۰ دستگاه دوچرخه ، تسهیلات پارکینگ رایگان و امن را با جانمایی دوچرخه بند دارا هستند تا کارکنان در تردد های کاری خود با استفاده از دوچرخه دچار مشکل نشوند .
 همچنین برای برای فراهم کردن  آسایش و رفاه کارکنان، اتاق هایی که مجهز به لوازم کمک های اولیه و  نظافت فردی از قبیل دوش ، سشوار ، اتو و کمد تعویض لباس هستند ، مطابق دستور العمل ابلاغی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در  این ساختمان ها دایر شده است .
در راستای تدابیر شهرداری تهران در استفاده از حمل و نقل پاک و  همزمان با پویش سه‌شنبه های بدون خودرو ، هر هفته ، یکی از  ساختمان های نواحی چهارگانه و ستادی نیز ، دوستدار دوچرخه می شوند. 
همچنین تسهیلاتی از سوی معاونت منابع انسانی شهرداری منطقه۱۳ برای کارکنان دوچرخه سوار در نظر گرفته شده تا آنان بتوانند برای رفت و آمد از این مد حمل و نقلی پاک و انسان محور استفاده کنند .

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 3790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =