ایمن‌سازی گودهای پرخطر در پایتخت ۸۰ درصد پیشرفت دارد

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مناطق ۲۲ گانه شهرداری می‌توانند در صورت بی‌توجهی مالکین به ایمن‌سازی گودهای پرخطر، نسبت به پر کردن آن اقدام کنند.

مهدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ایمن سازی گودهای پرخطر پایتخت بالای ۸۰ درصد است، اظهار کرد: ایمن‌سازی گودها در اولویت کمیته‌های ایمنی مناطق ۲۲ گانه قرار دارد و شهرداران مناطق در مواردی که مالکین نسبت به رفع خطر گودها اقدام نکنند، ایمن‌سازی و حتی پر کردن گود را در دستور کار قرار می دهند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: یکی از گودها در منطقه ۱۷ واقع شده که در این مورد، مالک نسبت به اخطارها توجهی نداشته است؛ لذا بیش از یک ماه است که فرایند پر کردن گود آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گودبرداری گسترده‌ای در منطقه ۱۷ صورت گرفته، به نظر می‌رسد تا چند ماه آینده پر کردن گود ادامه داشته باشد.

بابایی با تأکید بر اینکه این روند باید در مناطق دیگر نیز در اولویت باشد، تصریح کرد: در جلساتی که در مناطق داریم و در جریان بررسی دستور کار ایمن‌سازی گودهای پرخطر، با توجه به اختیار شهرداری‌های مناطق بر پر کردن گود در صورت بی توجهی مالکین به اخطارها، دغدغه خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: ما در ایمن‎‌سازی گودهای پرخطر با ضعف قوانینی که در خصوص ساختمان‌های ناایمن وجود دارد، روبه‌رو نیستیم و ایمن‌سازی وضعیت خوبی دارد اما می‌طلبد که دقت مجریان افزایش پیدا کند تا اهمال صورت نگیرد.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 37928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =