پروژه فرامنطقه‌ای زیرگذر متوسلیان_باغستان منطقه ۲۱ زیر ذره بین مدیران ارشد شهری دیار پیشرفت و نوآوری

با هدف تسریع در روند عملیات اجرایی احداث زیرگذر بزرگراه متوسلیان_باغستان، معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ از محل پروژه فرامنطقه‌ای زیرگذر بزرگراه رزمنده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و سه راهی باغستان بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ "عبدالمطلب توجهی" معاون فنی عمرانی منطقه در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مشاوران، همکاران اجرایی و پیمانکار پروژه، گفت: هماهنگی بین‌بخشی و بسیج تمامی امکانات، روند پیشرفت پروژه‌ها را سرعت می‌بخشد و با نهایت دقت، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را برای بهتر شدن شهر بکار خواهیم برد.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری، جلب رضایت شهروندان و توسعه زیرساخت‌های شهری با هدف تسهیل در تردد ایمن شهر است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ تاکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه متوسلیان_باغستان از اواخر سال ۱۳۹۸ آغاز شده و تاکنون با انجام انحراف ترافیکی در چندین نوبت؛ ۳۲۰ شمع بتنی زیرزمینی، اجرای سقف تونل زیرگذر، خاکبرداری رمپ‌های دوطرف، خاک‌برداری تونل زیرگذر، رفع معارضین گاز، برق و مخابرات و برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جدید هم‌اکنون با حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 37977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =