از توانمندسازی بانوان کارآفرین تا سامانه توسعه مشاغل خانگی

تقویت و توانمندسازی مشاغل خانگی ویژه بانوان کارآفرین از برنامه های شهرداری منطقه ۱۴ در راستای توسعه کارافرینی در امور بانوان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، بهبود معیشت و افزایش رفاه زنان سرپرست خانواده، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف، تنها بخشی از مواردی بود که در هم اندیشی بانوان کارافرین منطقه مورد بررسی وتاکید قرار گرفت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ با بیان اینکه توسعه کارآفرینی و استفاده از تجربیات کارآفرینان برتر برای ارائه راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی حائز اهمیت است، گفت: با مشارکت و همراهی کارآفرینان سطح منطقه‌ درصدد عبور از سختی‌ها و توسعه و حمایت از کارافرینان و کسب و کار های خانگی هستیم.

حسین شیخ سفلی با اشاره به اینکه یاری رساندن به کارآفرینانی از برنامه‌های حوزه اجتماعی منطقه است، ابراز امیدواری کرد: با همفکری علمی و پژوهشی واستفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان شاهد رشد و توسعه کسب وکارمشاغل خانگی درسطح منظقه توسط بانوان باشیم.

کارآفرینی با نحوه راه اندازی کسب و کار، شناخت نقاط قوت و ضعف رقبا، یافتن مزیت رقابتی، توسعه فردی در کسب وکار با هدف آموزش افراد جویای کار و صاحبان کسب و کارها و کارآفرینان از موضوعات مورد تبادل نظر و تاکید این جلسه بود.

وی درپایان با اشاره به اهمیت افزایش سطح آگاهی و آموزش افراد جویای کار و صاحبان کسب، بر اجرای فعالیت‌های آموزش محور تاکید کرد و گفت: روند ثبت مشاغل خانگی درسامانه موردنظر آموزش داده شد واز کارفرآینان خواسته شد نسبت به ثبت درسامانه اقدام شود.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 38024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =