فراهم شدن زمینه حضور شهروندان منطقه۱۳ در مسابقات قهرمان شهر ۲

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به آغاز ثبت نام رقابت های قهرمان شهر(۲) برای شهروندان از اوایل خرداد ماه، از استقبال چشمگیر شهروندان محلات این منطقه خبر داد و گفت : ثبت نام این دوره مسابقات تا اواسط تیر ماه توسط اداره ورزش منطقه ادامه می یابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه، مسابقات قهرمان شهر را فرصتی برای شناسایی استعداد های محلات دانست و افزود: با شروع ثبت نام، مسابقات قهرمان شهر ۲ در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خرداد ماه،   زمینه حضور  شهروندان ساکن محلات را در رقابت های ۱۰ رشته مختلف ورزشی فراهم می کند.
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان شهر در بخش های تیمی و انفرادی افزود: بانوان می توانند در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی محلی(هفت سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبالدستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی مناسب برای جلب مشارکت شهروندان در این رویداد خاطر نشان کرد: در همین راستا نسبت به نصب بنر های پرتابلی در مکان های پرتردد شهری و تبلیغات محیطی در معابر  اقدام شده است.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: همچنین، شهروندان با ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر ۲ از تخفیف سی درصدی استفاده از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری بهره مند می شوند.

همچنین علاقمندان حضور در این مسابقات، می توانند با  حضور در سرای محلات یا مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh.tehran.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 38045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =