بازتاب همکاری اراضی عباس‌آباد و پارک ودنخا روسیه در مجله (AM NEWS)

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اکوپارک عباس آباد و پارک ودنخا مسکو یکی از موضوعات آخرین شماره مجله (AM NEWS) شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ پنجاه و چهارمین خبرنامه اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با عنوان (AM NEWS)، آخرین اخبار، رویدادها و ابتکارات مربوط به فعالیت‌های اصلی اعضای وابسته به UNWTO را اطلاع رسانی می‌کند. این خبرنامه در خرداد (ماه جون) ۲۰۲۴ منتشر و برای بیش از ۱۵۰ کشور عضو ارسال شد.  

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد که همراه هیئتی از شهرداری تهران در سومین نمایشگاه و کنفرانس ایجاد، نگهداری و توسعه محیط راحت شهری، پارک‌های تفریحی، فضاهای عمومی و مناطق ویژه حفاظت شده، حضور پیدا کردند، تفاهم‌نامه‌هایی از جنس گردشگری هم امضا کردند.  

در این سفر تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اکوپارک عباس آباد و پارک ودنخا مسکو امضا شد. این تفاهم‌نامه بین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد و سرگئی شوگوروف رئیس پارک ودنخا با هدف همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، هنری وگردشگری، توسعه خدمات دانش‌بنیان شهری و همکاری در طرح‌های فناورانه مشترک جهت جذاب کردن و چند بعدی‌کردن پارک‌های تفریحی به پارک‌های موضوعی و فناوری محور انجام شد.  

لازم به ذکر است که دو شهر تهران و مسکو پیمان خواهرخواندگی دارند.  

در شماره قبلی مجله خبرنامه اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری نیز سخنرانی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در سومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی «ایجاد، مدیریت و توسعه محیط شهری راحت، پارک های تفریحی، فضاهای عمومی و مناطق طبیعی ویژه حفاظت شده» در کشور روسیه بازتاب داشت.

بازتاب همکاری اراضی عباس‌آباد و پارک ودنخا روسیه در مجله (AM NEWS)

انتهای پیام /

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 38069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =