لزوم پرورش نیروهای متخصص و توانمند حوزه سرمایه‌انسانی جهت رفع دغدغه کارکنان

صبح امروز در راستای اجرای برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان، شهرداری منطقه ۱۰ پایتخت میزبان هفتمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی طی برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت‌گرفته و در راستای اجرای برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان و همچنین به‌منظور بررسی و شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانی، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود، در منطقه ۱۰ تهران حضور یافت و با مدیران و کارکنان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدا؛ نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرداری منطقه ۱۰ با هدف توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برگزار و در ادامه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته از سوی مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ارایه و مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و توصیه و رهنمودهای لازم از سوی اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران طبق ضوابط و قوانین ارایه شد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌ تهران در هفتمین برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در منطقه قدردانی کرد و افزود: تحقق اهداف، خط‌مشی و سیاست‌های مدیریت شهری مستلزم همراهی و همیت تمامی کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تهران می‌باشد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به شعار اداره‌کل سرمایه انسانی مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری» گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری، خدمات‌رسانی شایسته و بهینه به شهروندان و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنان می‌باشد و این امر با وجود نیروی‌های توانمند و دلسوز محقق خواهد شد.

مردانی تکریم نیروی انسانی، همدلی و همراهی با همکاران گرامی، احقاق حقوق قانونی و مطالبات کارکنان را در ایجاد انگیزه، افزایش رضایت‌مندی و تقویت بهره‌وری ایشان و در نتیجه ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان را ضروری برشمرد و خواستار پرورش نیروهای توانمند و متخصص حوزه سرمایه انسانی در مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ... جهت رفع دغدغه کارکنان شد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی این اقدام را عاملی مؤثر در کارآیی و اثربخشی بهینه در عملکرد این حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان حوزه سرمایه انسانی و انجام بهینه امور محوله می‌تواند کمک شایانی به رفع دغدغه‌های همکاران و جلب رضایت آن‌ها کند.

وی در ادامه بر افزایش سطح آگاهی نیروهای انسانی تمامی بخش‌های شهرداری تهران به‌ویژه نواحی در خصوص مطالبات به‌حق و قانونی آن‌ها تاکید کرد و افزود: با راهنمایی و پاسخ‌گویی درست و به‌موقع می‌توان از تضییع حقوق همکاران گرامی و رفت‌وآمدهای غیرضروری این عزیزان جلوگیری کرد.

همچنین در خاتمه مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود و مسئولان منطقه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با همکاران شاغل در این منطقه دیدار و گفت‌وگو و به درخواست کارکنان متقاضی رسیدگی کرد و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را ارائه داد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 38180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =