گزارش دفتر توسعه محلی بازار در صحن شورای شهر قرائت می‌شود

دومین بازدید بازار تهران توسط عضو شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای سال، نشان از جدیت این شورا برای بررسی موضوعات این محدوده دارد. طی این بازدید مقرر شد گزارش دفتر توسعه محلی بازار از این موضوعات در جلسه بعدی صحن شورای شهر قرائت شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، دوشنبه، ۲۹ خردادماه، سیداحمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه حامد سلیمی، مدیرکل اداره معماری و ساختمان و جمعی از مدیران سازمان نوسازی شهرداری تهران، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران ارشد شهری منطقه، همچنین کارشناسان دفتر توسعه محلی بازار به بازدید میدانی از سطح بازار تهران پرداخت.

امیر یزدی، شهردار منطقه دراین‌باره توضیح داد: این بازدید در ادامه بازدیدی که اول خردادماه سال جاری از نیمه شمالی بازار انجام شده بود، صورت گرفت. در بازدید قبل استخوان‌بندی اصلی بازار و بخش تجاری محور بازدید قرار گرفت و هدف از این بازدید، بررسی بخش فرسوده و ناپایدار بازار به لحاظ کالبدی بود.

یزدی افزود: این محدوده در گذشته بافت مسکونی بوده که به‌مرور به تولیدی و کارگاه تبدیل شده است.

همچنین این بازدید از دروازه محمدیه از ضلع غربی بازار تهران شروع شد و با عبور از بازار دروازه نو، کوچه حسام لشگر، بازار عباس‌آباد، گذر ایلچی، کوچه زمان، کوچه سید آقا، محور غریبان و گذر ارامنه در بازار حضرتی به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، مقرر شد نتایج حاصل از این دو بازدید میدانی با هم‌اندیشی شرکت‌کنندگان در بازدید در قالب گزارشی در صحن شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 38183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =