۹۸درصد از انتصابات منطقه ۱۰ پایتخت، از داخل خود مجموعه بوده است

در راستای بررسی و رفع مشکلات کارکنان، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ با همراهی اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی با پرسنل منطقه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰؛ به‌منظور بررسی و رفع دغدغه‌های و مشکلات کارکنان، مهدی اخ‌الصنایع به همراه اکبر مردانی در نشستی صمیمانه با پرسنل خدوم این منطقه دیدار و گفت‌گو کرد و به بررسی  مشکلات و پیشنهادات مطروحه از سوی آنان پرداخت.

شهردار منطقه ضمن خیرمقدم به مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی گفت: باعث خرسندی است که در دوره کنونی با سیاست و خط مشی مدیریت شهری، سرمایه‌های انسانی با آرامش خیال به فعالیت خود ادامه می‌دهند و معتقد هستم که مجموعه سرمایه‌انسانی هر منطقه جزیی از شهروندان  آن منطقه محسوب می شوند چرا که بیشترین ساعات کاری خود را در خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه طی می‌کنند.

اخ‌الصنایع با اشاره به کارآمدی همکاران شاغل در این منطقه گفت: ۹۸ درصد از انتصابات صورت گرفته از داخل خود مجموعه بوده و کمترین مدیری از بیرون مجموعه در منطقه  منصوب شده است.

شهردار منطقه کار را یکی از محوریت‌های دوره مدیریت شهری برشمرد و افزود: همه پرسنل در منطقه با اهتمامی ویژه نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کنند و در همیتن‌جا از زحمات و تلاش  همه‌ی همکارانم قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات پرسنل نظیر هزینه بالای درمان و نابرابری آن در قبال حقوق دریافتی پرسنل و  همچنین محدودیت‌های تبدیل وضعیت پرسنل بیان کرد: امیدوارم با نگاه حمایتی و مثبت مدیرکل سرمایه‌انسانی، عمده مشکلات همکارانم در منطقه مرتفع شود و این اعتماد و انسجام سازمانی و صمیمیت میان اداره کل و منابع انسانی روز به روز گسترش پیدا کند.

در ادامه این نشست اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی سرچشمه و منشاء تمام سازمان‌ها را نیروی انسانی برشمرد و افزود: تکریم نیروی انسانی، همدلی و همراهی با همکاران گرامی، احقاق حقوق قانونی و مطالبات کارکنان را در ایجاد انگیزه، افزایش رضایت‌مندی و تقویت بهره‌وری ایشان و در نتیجه ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان بسیار مؤثر و حائز اهمیت است.

وی افزود: کارکنان می‌توانند با تخصص و تجربه خود، مسیر سازمان را در رسیدن به اهدافش هموار کرده و در بهره‌وری بیشتر سازمان نقشی بی‌همتا ایفا نمایند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در بخشی از سخنانش بی‌عدالتی و تبعیض را عامل بی‌انگیزگی کارکنان برشمرد و اظهار داشت: در این دوره در تلاش هستیم تا با دیدگاه عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در بهره‌وری هرچه بیشتر پرسنل تاثیرگذار باشیم.

گفتنی است در این برنامه، مسعود خسروی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی منطقه نیز گزارشی از وضعیت سرمایه‌انسانی منطقه ارائه داد.

در ادامه، مدیرکل توسعه انسانی با تعدادی از پرسنل منطقه دیدار و گفتگو کرد، و کارکنان منطقه ۱۰، مشکلات خود را با مردانی  در میان گذاشتند و خواستار مساعدت در حل مشکلات‌شان از سوی وی شدند.

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 38210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =