آغاز دومین دوره مسابقات «قهرمان شهر» در باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز دومین دوره مسابقات «قهرمان شهر» در دو بخش آقایان و بانوان در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات «قهرمان شهر» در محلات منطقه آغاز شده است افزود:  این رویداد ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های انفرادی و تیمی در سه مرحله (محله ای، منطقه ای و المپیاد) برگزار می شود.

به گفته وی؛ در این راستا جلسات هماهنگی با مدیران اجتماعی نواحی، مدیران محلات، کارشناسان ورزش، سرپرستان فنی رشته های ورزشی، نام آوران و پیشکسوتان ورزشی، معتمدان محلات، ادارات، ارگان‌ها و ... برگزار و ثبت نام شهروندان در رده‌های سنی مربوطه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان ورزش شهرداری تهران به  آدرس varzesh.tehran.ir در رشته مربوطه ثبت نام کنند.

اسمعیلی به تشریح رشته های ورزشی این دوره از مسابقات در بخش بانوان پرداخت و افزود:  ۱۰ رشته ورزشی شامل بسکتبال، والیبال، داژبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و بومی محلی از جمله این رشته ورزشی است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: آقایان نیز در رشته ورزشی همچون فوتبال گل کوچک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، دو و میدانی، شنا و کشتی با هم به رقابت می‌پردازند.

برپایه این گزارش؛ مسابقات «قهرمان شهر ۲»، با برنامه ریزی های انجام شده و تشکیل کمیته فنی، نسبت به سال‌های گذشته بسیار مدون‌تر و با کیفیت بیشتری با حضور حداکثری شهروندان در منطقه ۱۵، برگزار خواهد شد و هر شهروند می تواند در یک رشته انفرادی و یک  رشته تیمی در این رویداد ورزشی شرکت کند.

انتهای پیام//

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 38215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =