برنامه‌های شهری  براساس دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان طراحی می شود

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه شهردار و معاونین منطقه ۲ و سرکلانتر دوم غرب تهران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد بقیع به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، داود گودرزی در جمع نمازگزاران مسجد بقیع  گفت: یکی از مهم ترین رویکردهایی که مدیریت شهری در این دوره تاکید دارد این است که برنامه ریزی‌ها  براساس دغدغه ها و مطالبات شهروندان باشد و شهر را با کمک و همراهی شما شهروندان اداره کنیم.

وی خدمت به مردم را توفیق الهی برشمرد و گفت:  برهمین اساس  برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان به صورت برنامه هفتگی در یکی از مساجد شهر برگزار و دغدغه ها و درخواست‌های شهروندان احصا می شود.

گودرزی افزود: مدیریت شهری همه امکانات و ظرفیت‌های خود را برای خدمت رسانی به شهروندان به کارگرفته و از شما شهروندان درخواست داریم تا در مسیر رشد و تعالی شهر به ما کمک کنید.

مهدی صالحی، شهردار منطقه نیز دراین جلسه  دیدار با نمازگزاران  گفت: حضور مدیران در بین شهروندان باعث ایجاد همدلی و افزایش خدمت رسانی به مردم می‌شود که در این راستا دیدارهای هفتگی با شهروندان در مساجد را برای رفع کم و کاستی‌ها در اولویت قرار داده‌ایم.

وی  عنوان کرد: رسیدگی به امور شهر و نگهداشت آن از وظایف ذاتی مجموعه شهریست که در این راستا در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با تمام قدرت در محلات منطقه  پی گیر امور مرتبط با مباحث شهری شهروندان هستیم.

در این دیدار مردمی نمازگزاران به بیان درخواست‌ها، مشکلات و معضلات محلی پرداختند.

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 38220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =