نمایشگاه نوشت افزار و اسباب بازی در شهرآفتاب افتتاح شد

هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار (IRANPENEX) و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته (IRANTOYEX) با حضور مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران( شهرآفتاب) هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور  ایرانپنکس ۱۴۰۲ (iranpenex2023) و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته ایرانتویکس ۱۴۰۲ (irantoyex2023) کشور، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار، اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و تجهیزات مهندسی ایران، مجمع واردکنندگان نوشت‌افزار کشور و همچنین انجمن اسباب‌بازی، در محل دائمی نمایشگاه  آفتاب تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه

این نمایشگاه در فضای سرپوشیده‌ای به وسعت ۲۴ هزار مترمربع و در ۴ سالن برای بیش از ۲۵۰ شرکت در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی و اداری در سالن‌های (A4 و A5 و سالن ملل) و شرکت‌کنندگان محصولات آموزشی، اسباب‌بازی و صنایع وابسته در سالن (A6) حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای ترکیه، عراق، هند، پاکستان، چین، آذربایجان و روسیه حضور خواهند داشت.

ایرانپکس۱

از ویژگی‌های موثر این نمایشگاه، رونمایی از محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌بازی در سال مهار تورم و رشد تولید است.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه مدیران و مسئولان خرید سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، مدیران مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، مدیران فرهنگی کشور، اساتید دانشگاه‌های کشور و دانشجویان هنر، طراحی صنعتی، معماری، مدیران هنرستان‌ها، مراکز و موسسات آموزشی، مدیران انتشارات و کتاب فروشی‌های سراسر کشور، مراکز چاپ و بسته‌بندی و صنعتگران مرتبط در این حوزه هستند.

اهداف مهم برگزاری نمایشگاه

 ارائه آخرین توامندی‌ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت‌افزار، اسباب‌بازی

 توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای

صادرات محصولات تولیدی ایران باکیفیت و استانداردهای بین‌المللی

 ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین‌الملل

 انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت‌افزار و اسباب بازی

 تولیدات مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات

 ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع مرتبط و تجار و شناسایی بازارهای جدید

جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های ایرانپنکس و ایرانتویکس

بخش اصلی نمایشگاه به معرفی شرکت ها و نمایش محصولات و برندها تعلق دارد.

بخش دوم محتوایی و آموزشی، در قالب پنل‌های تخصصی، سمینارهای علمی، آموزشی در حوزه‌های صادارت، واردات، بازاریابی و فروش اختصاص دارد.

در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل در متراژ سالن‌ها رشد ۸۰ درصدی را شاهد بوده‌ایم و همچنین در بخش نوشت افزار ۶۰ درصد رشد و در بخش اسباب‌بازی رشد ۹۰‌درصدی مشارکت شرکت‌ها و تولیدکننده‌های فعال در این حوزه هستیم و این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تحریر و اسباب‌بازی در تمام دوره‌ها است.

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 38230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =