برگزاری جلسه فصلی بهار و پدافندغیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴

جلسه فصلی بهار و پدافندغیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ با هدف هماهنگی و همکاری بیش از پیش بین سازمان های خدمات رسان و بررسی نقاط ضعف و قوت محدوده این منطقه در موضوع مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغرکمالی زاده" در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های پیشگیری و آمادگی در سطح شهر تهران گفت: ارزیابی خطر برای شناخت بحران ها اهمیت دارد و با شناخت بحرانهای اصلی درهر منطقه می توان برای افزایش ایمنی و رفع مشکلات دراین زمینه اقدام مناسب انجام داد.

آموزش مدیریت بحران در مساجد ، فرسودگی بیش از حد شبکه های آبرسانی، اصلاح هندسی کانال ابوذر غفاری در محدوده ناحیه یک، معایب و نواقص پایگاه های مدیریت بحران سطح منطقه، بازدید های تیم ارزیابی ساختمان های نا ایمن و بلند مرتبه و برگزاری مانور های تخصصی مدیریت بحران از مباحثی بود که  شهردار  منطقه ۴ بر اجرای و پیگیری آنها تاکید داشت.

در ادامه این جلسه " فیاض"  رئیس ستاد مدیریت بحران  منطقه ۴ در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های سال جاری در موضوع بحران از قبیل : مشکلات پیش رو و مدیریت بحران‌های احتمالی توضیحاتی را ارایه داد.

در پایان جلسه شهردار منطقه ۴  و رئیس ستاد مدیریت بحران جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه و دستور پیگیری موارد مرتبط با بحران به کارشناسان ذیربط مطالبی را در خصوص موضوعاتی از قبیل: تکمیل پروژه مخازن آب اضطراری محلات ۲۰ گانه، اصلاح و حذف معارض پد های بالگرد سطح منطقه، پیگیری و احیاء پناهگاه هادر مبحث پدافندغیرعامل، تامین برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و قابل حفاظت سطح منطقه و تعامل بیش از پیش ستاد مدیریت بحران با دیگر سازمانهای خدمت رسان و.. را عنوان کردند.

گفتنی است این جلسه با حضور شهردار ، اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منجمله معاونین ، شهرداران نواحی و نمایندگان سازمان آتش نشانی منطقه ۳ عملیات، اورژانس ۱۱۵ تهران، جمعیت هلال احمر شمیرانات، شرکت بهره بردار مترو و ادارت آب، برق، گاز برگزار شد. 

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 38235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =