تردد ساکنین محله جهان آرا با وسایل حمل و نقل عمومی تسهیل شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ از احداث ‌۱۱ سکوی ایستگاه اتوبوس و نصب سرپناه در خط اتوبوس پایانه والفجر به میدان انقلاب در خیابان جهان آرا این منطقه که فاقد هرگونه خدمت رسانی حمل نقل عمومی بود؛ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل  روابط عمومی منطقه ۶، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل ترافیک منطقه گفت: به منظور تامین امکانات اولیه برای شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی شهری و همچنین با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته از سطح محلات مشخص شد این محله فاقد هرگونه خدمت رسانی حمل و نقل عمومی است، لذا به منظور احترام به حقوق شهروندان و تسهیل تردد شهروندان با وسایل نقیله عمومی اقدامات لازم به منظور رفع مشکل در خیابان جهان آرا به عمل آمد.


وی ادامه داد: : خط اتوبوس پایانه والفجر به میدان انقلاب در خیابان جهان آرا با احداث ۱۱ سکوی اتوبوس و نصب همزمان سرپناه برای تردد راحت شهروندان ساکن در این محله و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تجهیز شد، امیدواریم این اقدام گام موثری در ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و به تبع آن کاهش آلودگی هوا نیز باشد.


صادقی بخش در پایان با تاکید بر اینکه به منظور تشویق هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی باید تلاش کنیم زیرساخت ها را متناسب با نیازها و رفتارهای ترافیکی شهروندان ارتقاء، تغییر و بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 38295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =