️تعامل مدیریت شهری با بدنه اجتماعی شهر تهران

️دکتر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: با هدف تعامل مدیریت شهری با بدنه اجتماعی شهر تهران، سلسله جلساتی به صورت مشترک با حضور مدیران شهری، دبیران و معتمدان محلات برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، امانی گفت: اگر بخواهیم سرمایه‌های مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی، کشوری و... را اولویت بندی کنیم باید بگوییم سرمایه‌های اجتماعی مهمترین سرمایه برای دولت و مجموعه مدیریت شهری است و سرمایه اقتصادی، مادی و تکنولوژی و... در کنار این سرمایه اصلی قرار می‌گیرند که شنیدن مشکلات و صدای مردم، سبب برنامه ریزی براساس نیازها، منافع و نظر آن‌ها خواهد بود.

️عضو کمیسیون برنامه و بوجه شهر تهران ادامه داد: در دوره دولت و مدیریت شهری جدید پایتخت، مردمی کردن حکمرانی، تلاش برای تحقق و تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی است.

️امانی حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی، حذف نگاه بروکراسی اداری (نگاه از بالا به پایین) را پراهمیت دانست و گفت: برای اجرای تصمیمات، باید از مشارکت مردم بهره برد بنابراین در این دوره از مدیریت شهری و در تدوین برنامه چهارم سال گذشته، مشکلات مردم در اولویت قرار گرفته است.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بوجه شورای اسلامی شهر تهران؛ حل معضل آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، نوسازی بافت فرسوده، حل آسیب‌های اجتماعی و... از اصلی ترین مشکلات شهر تهران است و مدیریت شهری اهتمام لازم رفع این چالش‌های شهری داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در پایان برنامه چهارم، بخشی از مشکلات مردم را حل شود.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 38296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =