نخبگان منطقه۱۴ برای اداره شهر ایده پردازی کردند

جوانان و نخبگان منطقه ۱۴ طی برگزاری طرح چهارشنبه های فرهنگی ایده ها و نقطه نظرات خود را با مدیران شهری‌منطقه و اعضای شورای اسلامی تهران ارائه کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا نادعلی نائب رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴ و در دیدار با جوانان و نخبگان پس از بررسی طرح ها و فرصت های این منطقه از منظر فرهنگی، مشارکت و ایده پردازی جوانان و نخبگان را در راستای توسعه و آبادانی محلات همچنین ارتقای خدمت رسانی کیفی تر به شهروندان مثمر ثمر برشمردند.

نادعلی در این دیدار با اشاره به اهمیت تسری فرهنگ در مموضوعات فرهنگی گفت: با استمرار چهارشنبه های فرهنگی دنبال و نشست با نخبگان به دنبال تسری فرهنگ در همه موضوعات از جمله اچرای پروژه ها و خدمات با رویکرد فرهنگی و قصد ما شناخت موضوعات فرهنگی و اجتماعی ست توسط خود جوانان و نخبگان محلی تا بتوانیم قوانین درست را در صحن شورا به قانون تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای ما صدور فکرها و ایده ها بسیار حایز اهمیت است و چه بسا موضوعات ممکن است بصورت فراگیر و ملی اجرا شود، اظهار داشت: مجموعه های فرهنگی می‌بایست هم افزایی و مراودات ایده و افکار داشته باشند تا بتوانند بصورت یکپارچه تاثیرگذاری داشته باشند.

بهرمندی از ظرفیت نخبگان و مشارکت مردم برای توسعه و مدیریت شهر

محمد امین سالاری پور در ادامه با اشاره به اهمیت اداره شهر با مشارکت مردم گفت: ازآنجاییکه مردم بیشتر به آسیب ها و مشکلات شهری و محل سکونت خود آشناتر هستند و راهکارها را بهتر شناسایی می‌کنند، حضور و مشارکت خود آنها در کنار مدیریت شهری برای اداره امور مربوط به شهر تاثیر مثبت و موثری خواهد داشت.

سالاری پور بر لزوم تلاش برای ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای توسعه و پیشرفت آینده کشور، افزود: استفاده از ظرفیت ها و بهره مندی از نخبگان برای رسیدن به این مهم و شهری رضایت محور که داراای الگوی اسلامی باشد، نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در نظر دارد با بهره­ گیری از مجریان توانمند پژوهشی، طرح مطالعاتی و نظر و حضور نخبگان، زمینه های مشارکت خود شهروندان را در امور شهری مرتبط به توسعه محله ها فراهم کند، اظهارداشت: با تمام اشتیاق از مشارکت شهروندان خلاق، همیار و فعال برای موضوعات اجرایی شهر استقبال می کنیم و در صدد اجرایی مطالبات و پیشنهادات مردم که ولی نعمت های ما هستند حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 38308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =