بهره گیری از ابزارهای فناورانه و هوشمند، هزینه‌های سازمان ورزش را کاهش می‌دهد

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با تاکید بر لزوم توسعه فناورانه مجموعه های ورزشی گفت: با هوشمندسازی ضمن مدیریت بهینه و کاهش هزینه ها، می توان تحول بزرگی را در سازمان ورزش شهرداری تهران ایجاد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، نشست تعاملی مدیر کل برنامه و بودجه و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، با مدیرعامل و معاونین سازمان ورزش شهرداری با حضور مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در راستای چهارشنبه های همدلی و اتحاد برگزار شد و وضعیت اعتبارات و پروژه های سرمایه ای سازمان ورزش شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست امیر شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران اظهار داشت: وجود معضلاتی چون کم تحرکی و فقر حرکتی در جامعه، بر اهمیت ورزش و افزایش فعالیت بدنی صحه می گذارد و شهرداری تهران نیز با راه اندازی مجموعه های ورزشی در راستای حمایت از ترویج ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی گام بر می دارد.

وی، مدیریت مجموعه های ورزشی از طریق ابزار فناوری را در کاهش هزینه ها بسیار موثر دانست و افزود: با بهره گیری از فناوری، مدیرعامل و مدیران سازمان ورزش می توانند به صورت آنلاین بر بخش های انبارداری، تجهیزات، آسانسور، مجموعه های آبی و غیرآبی ورزشی کنترل و نظارت داشته باشند و علاوه بر نظارت عالیه و جبران سریع کمبودها، از بحران های احتمالی نیز پیشگیری کنند.

شهرابی با اعلام تکلیف سازمان ورزش در اورهال  ۳۳ مجموعه ورزشی در برنامه چهارم گفت: بر اساس برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، سازمان ورزش باید در راستای اورهال کردن و تعمیرات مجموعه های ورزشی تلاش کند که به نظر می رسد باید برنامه عملیاتی شفاف و مشخصی را در این زمینه تهیه و تدوین نماید.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز طی سخنانی، ترویج ورزش همگانی، ارائه خدمات ورزشی به اقشار کم برخوردار، ترویج ورزش معلولین و جانبازان، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر تهران و بهسازی و تجهیز اماکن و زمین های ورزشی را از جمله ردیفهای بودجه حوزه ماموریتی سازمان ورزش در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

وی با اعلام ۲۱۳ مجموعه ورزشی در اختیار سازمان شهرداری تهران، گفت: از مجموع این تعداد ۵۰ مجموعه ورزشی الزهرا (ویژه بانوان)، ۲ مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل (ویژه آقایان) و ۱۶۱ مجموعه ورزشی آبی و غیرآبی در سطح شهر تهران وجود دارد.

اوجاقی از اجرای سه پروژه سازمان ورزش شهرداری تهران طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پروژه های غیرمستمر شامل تجهیز و راه اندازی مجموعه های ورزشی آیت الله سعیدی، فدک و شهدای آزادی است که در دستور کار قرار دارد.

در این نشست ضمن تشریح  اهم مشکلات و بیان  پیشنهادات اصلاحی در اعتبارات سال جاری، موضوعاتی چون اورهال و تعمیرات ۱۱ مجموعه ورزشی بر اساس برش امسال برنامه چهارم، پرداخت دیون پیمانکاران، وضعیت مجموعه‌های ورزشی در سوله های بحران و تعویض و نصب چمن های مصنوعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

انتهای پیام/        

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 38317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =