انعقاد تفاهم نامه شهرداری باب الرضای تهران و مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با مرکز رسیدگی امور مساجد ناحیه شهید محلاتی

معاون اجتماعی و فرهنگی باب الرضای تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه‌ میان شهرداری منطقه ۱۵ و نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی با هدف ارتقای تعامل و ارتباط بهتر شهرداری منطقه ۱۵ با مساجد باب الرضای تهران، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: ارتقای تعامل و ارتباط بهتر مدیریت شهری با مساجد در راستای تحقق توسعه پایدار و همه‌جانبه اقدامات اجتماعی و فرهنگی مسجد محور در سطح محلات، استفاده از ظرفیت هریک از این مجموعه ها به منظور تعالی معنوی و ارتقای فرهنگ عمومی موضوع محوری این تفاهم نامه است.

مهدی اسمعیلی گفت: تبدیل مساجد به مراکز اصلی نقش‌آفرینی شهروندان در توسعه و آبادانی شهر و منطقه، مبدل شدن اعتلای فرهنگی جامعه به دغدغه‌ای فراگیر و اصلی و جذب نسل جوان به ویژه نوجوانان و جوانان نخبه به مساجد با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مراکز مذهبی شهر از اهداف این تفاهم نامه است.

اسمعیلی در ادامه افرود: مساجد پایگاه‌های انسان‌ساز هستند و حضور طیف‌های مختلف شهروندان در مساجد موجب رونق مراکز فرهنگی در باب الرضای تهران می‌شود.

وی در پایان گفت: وجود پیوست‌های اعتقادی برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر نیز از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

همچنین؛ در این نشست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵، حجت الاسلام عسکری مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی، حجت الاسلام کریمی نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با همراهی مدیر اداره فرهنگی و نماینده امور مساجد منطقه ۱۵ حضور داشتند.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 38389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =