«زندگی حسینی» در متروی تهران

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام ویژه برنامه فرهنگی «زندگی حسینی» در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می کند.

به گزارش شهر، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه این ویژه برنامه در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی به خصوص سیره و زندگی حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برگزار می‌شود.
به مناسبت ایام عزاداری سالروز شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و به منظور ایجاد فضای معنوی در ایستگاه های متروی تهران، پایگاه‌های مشاوره مذهبی و خانواده «زندگی حسینی»با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و هم‌چنین ترویج مهارت‌های زندگی با محوریت سبک زندگی اسلامی- ایرانی در ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، تجریش، ارم‌سبز، تئاترشهر و میدان آزادی از ۳ تا ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند ماه با مراجعه به این پایگاه‌ها از خدمات آن بهره‌مند شوند.
ایستگاه‌های متروی تهران به مناسبت ایام ماه محرم با ایجاد فضاسازی بصری متناسب با این ایام در ایستگاه های مترو اقدام کرده، همچنین با طراحی و نصب کتیبه‌های بزرگ فرهنگی با عنوان "با نوای کاروان"،‌ در ایستگاه‌های منتخب مسافران مترو از طریق سامانه هوشمند QR به فایل‌های مداحی، سخنرانی و مجموعه کتاب‌های مرتبط با قیام عاشورا و حماسه حسینی می توانند دسترسی پیدا کنند.
 نمایشگاه عکس محرم، شامل مجموعه تصاویر ایام ماه محرم و مراسم عزاداری سوگواران حسینی در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر و فردوسی برگزار شده است.

۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 3843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =